Ας περάσουμε λίγο στα τεχνικά της ,όσα έχουν δοθεί στο φως από το gtplanet. Η T500 RS λέγεται ότι έχει απαράμιλλη οδηγική συμπεριφορά, κυρίως επειδή διαθέτει μια νέα τεχνολογία που ονομάζεται HEART (HallEffect AccuRate Technology). Η τεχνολογία αυτή έχει ενσωματωθεί νωρίτερα με μεγάλη επιτυχία σε χειριστήρια για εξομοιώτες πτήσεων και τώρα στην T500 RS. Χρησιμοποιεί μαγνητικούς αισθητήρες οι οποίοι μπορούν να υπολογίσουν ανάλυση κίνησης στα 16 bits, γεγονός που μεταφράζεται σε 65.536 σημεία στην ακτίνα τροχιάς του τιμονιού. Η ακρίβεια του είναι εκπληκτική και η thrustmaster την ενσωμάτωσε στην Τ500RS, αφού είδε να έχει μεγάλη επιτυχία στο HOTAS WARTHOG™ και να κερδίζει το βραβείο καινοτομίας για το 2011.
Μερικά από τα χαρακτηριστικά της είναι ότι το τιμόνι θα έχει περιστροφή 1080ο μοιρών, τιμόνι ακτίνας 15 εκατοστών, θα ζυγίζει 7 κιλά, και θα έχει στην διάθεση της ένα πολύ δυνατό μοτέρ για αναπαραγωγή της ανάδρασης (Force-feedback) το οποίο θα μπορεί να αναπαράγει ροπή 150 mNm στις 3000 σ.α.λ και θα καταναλώνει 65W.
Ακολουθούν οι πρώτες εικόνες από το planetadejuego.com
Πάντως ο Yamauchi έχει εκθειάσει την τιμονιέρα στο προσωπικό του λογαριασμό twitter, με λεγόμενα όπως : "Πρόκειται για μια τιμονιέρα υψηλής ποιότητας"..."μπορείς να αισθανθείς και να καταλάβεις την απαλή και πλούσια υφή του τιμονιού"..."προσφέρει ακρίβεια στην κίνηση με μικρή καθυστέρηση"...βέβαια, τα παραπάνω ίσως να είναι "λόγια του μάρκετινγκ" (κοινώς δηλαδή, για να προωθηθεί το προϊόν) - ίσως να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αυτό όμως μένει να αποδειχθεί μόνο όταν έχουμε την τιμονιέρα στα χέρια μας όπως καταλαβαίνετε... (άλλωστε και για την "προγενέστερη" επίσημη Logitech Driving Force GT τιμονιέρα, οι περιγραφές έκαναν λόγο για ΤΗΝ πιο άψογη που υπάρχει, κάτι πέρα για πέρα αναληθές, καθώς όλοι γνωρίζουμε πως η "τελειότητα" ακούει στο όνομα Logitech G25 / G27)