Ο Rob Nelson, διευθυντής τέχνης, δήλωσε στο περιοδικό Edge: «τα παιχνίδια αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνονται έχουν εξελιχθεί. Οι χρήστες περιμένουν μια πιο κινηματογραφική εμπειρία ακόμα και αν ο κύριος μηχανισμός είναι το να πυροβολείς. Παρόλο για εμάς είναι πιο γραμμικό, όσοι παίζουν θέλουν να εκπλήσσονται με ολοένα και περισσότερο με νέους τρόπους.»
Τα Remedy Studios είχαν δηιουργήσει το πρώτο Max Payne το 2001. Η Rockstar υπόσχεται ότι θα διατηρήσει όλα τα αγαπημένα στοιχεία. Τα bullet-cam, bullet-time, shoot-dodge, dual-wielding και health pills έρχονται ξανά!
«Σε κάθε νέο μας τίτλο σκεφτόμαστε νέους τρόπους για να χρησιμοποιήσουμε τη NaturalMotion. Το Red Dead ήταν μια ωραία εξέλιξη από το GTA. Το ίδιο θα γίνει και με το Max. Προσέχουμε πολύ τις αντιδράσεις της τεχνητής νοημοσύνης και σιγουρευόμαστε ότι η δύναμη των σφαιρών θα είναι ιδανική. Προσθέτει ένα επίπεδο ρεαλισμού στους χαρακτήρες και η ομορφιά είναι ότι δημιουργούμε τόσο κινηματογραφικές σκηνές όσο θέλουμε!»
Για περισσότερες πληροφορίες ή κουβέντα σχετικά με το παιχνίδι μη διστάσετε να εγγραφείτε στο forum μας!