Ο κόσμος του Reckoning είναι τεράστιος και πολύ πυκνός. Αν τρέξουμε από τη μία μεριά του χάρτη έως την άλλη χωρίς να σταματήσουμε ή να εμπλακούμε σε μάχη, θα έχουμε σπαταλήσει πάνω από μισή ώρα! Υπάρχουν περισσότερα από 120 μπουντρούμια με μεγάλη ποικιλία στη παλέτα των χρωμάτων που χρησιμοποιείται.
Ο τεράστιος αυτός χάρτης θα χωρίζεται σε τρεις περιοχές:
The Faelands:
Βρίσκεται νότια της θάλασσας Frostbreak όπου ζουν πολλά απολίτιστα άγρια πλάσματα. Την ήπειρο μοιράζονται από τη μία μεριά τα ξωτικά οι άνθρωποι, ενώ από την άλλη οι Tuatha και η φυλή του χειμώνα.
Plains of Erathell:
Είναι η γη της μαγείας. Αυτό δεν εμποδίζει τους Tuatha να επιτεθούν καθώς φαίνεται ότι μία σκοτεινή δύναμη τους παρακινεί. Αν πέσει η πόλη των σκοτεινών ξωτικών, θα υπογραφεί η καταδίκη ολόκληρου του Amalur.
Well of Souls:
Εδώ ξαναγεννιέται η ζωή από το θάνατο. Το τελευταίο καιρό, ακόμα και αυτό το πηγάδι της ζωής αποτυγχάνει στην αποστολή του.
Είναι σαφές ότι οι δημιουργοί του τίτλου θέλουν να πάρουν ένα προβάδισμα όχι μόνο με το μέγεθος του κόσμου, αλλά με την ομορφιά, την ποικιλία στα τοπία και την ποικιλία στα εχθρικά όντα που θα αντιμετωπίσουμε.
Μεγάλη καινοτομία θα υπάρχει και στο σύστημα αναβάθμισης και κλάσης του χαρακτήρα. Οι δημιουργοί το ονομάζουν «σύστημα της μοίρας». Θα επιτρέπει στο χρήστη να προχωρά στις πράξεις του αναλόγως με το ήθος και τους δισταγμούς που θέλει να περάσει στο χαρακτήρα του.
Για περισσότερες πληροφορίες ή κουβέντα σχετικά με το παιχνίδι μη διστάσετε να εγγραφείτε στο forum μας!